Ny vecka.

Måndag morgon igen. Usch måndagar är verkligen deprimerande dagar.
Ligger i min säng nu, fönade nyss håret. Ska inte gå till skolan idag för vi har ekonomiprov och jag kan
inget!
Så Jenny och jag ska dra till Sthlm och käka på Burger King och så. Fett najs.
Vi ska ses i södertälje vid 10 så jag har tid på mig att göra mig klar haha.

Helgen har varit ganska lugn. I fredags var vi i Tumba, hos jocke och drack och chillade. Efter det drog jag, amanda och jossan till robin. Där var det lite folk. Jag sov med amanda och robin hihi.
I lördags blev det Tumba igen men lugnare och jag drack inte så mkt. Blev hämtad i Tumba av min mor vid 23.00 tiden. Det var skönt att komma hem och sova länge hiih!
Nästa helg så ska vi fira Victor! Hoppas på att det blir fett med röj!

Snart är det jul också. Längtar faktiskt jätte mkt till julafton. Det ska bli så mysigt! Hoppas på att det är snö då.

Det är även inte långt kvar tills jag fyller år nu, endast 2 månader och 8 dagar. Det närmar sig nu.

Nu ska jag fortsätta fixa mig. Ha en bra dag ni där ute!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback