Måndag!

Så var det måndag igen och blä för det! Fredag och lördag hela veckan, TACK! haha!

Jag har pluggat sedan klockan 6 och man blir så trött i huvudet av det alltså. Jag har gjort 10 frågor idag så jag har 6 stycken kvar tills imorgon och jag känner mig duktigt =) Hihi.

Jag tog sovmorgon imorse, FY! Jag får inte göra så alltså. Men men gick iaf på tre lektioner av fyra idag så det är bra! Fick tillbaka mitt spanska prov idag och jag fick G-, är nöjd faktiskt! haha läraren tyckte att jag hade bra ordförråd och sa att det märktes att jag hade pluggat mkt men sanningen är att jag pluggade en kvart max typ haha! Hon blev as glad för att jag fick G eftersom jag har IG-varning. haha hon är så rolig!
Jag, Jenny och Po åt lunch på donken idag och det var så jävla gott! Jag dog! haha

Idag var det jag som lagade mat här hemma. Jag lagade köttbullar och makaroner, mkt svårt jag vet ;)
Tände ljus på hela nedervåningen så min mor blev jätteglad när hon kom hem <3
Imorgon ska jag och min mor till skärholmen och leta skor till mig (A) Najs asså! För min stövlar som jag har nu läcker in, INTE BRA!

Nu ska jag gå ner och dricka något är skit törstig!
<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Tihi så sööt du är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback