Fredag igen

Veckorna rullar på så himla fort. Snart är det fan jullov.

Stannade hemma från skolan idag för jag orkade inte gå dit. Mår inte så bra, jag grinade hela morgonen.
Jag känner mig så ensam just nu, har aldrig känt mig så här ensam. Är man van att ha någon vid sin sida så blir det rätt så tomt. Men det är klart jag trivs med att vara singel men ibland så kommer ensamheten krypandes.
Skolan orkar jag inte med alls och jag vill bara hoppa av men ni kan vara lugna det kommer jag inte göra.
Hoppas att jag mår bättre efter julen för då är det inte långt kvar till min 18 årsdag! och den ser jag framemot jätte mycket! Fan va röj det ska vara då! =)

Ikväll vet jag inte alls vad som händer, första fredagen på länge som jag inte vet vad jag ska göra. och det känns konstigt! =D jag vill gå på bio men har typ ingen att gå med. Aja jag får se vart kvällen leder..

Nä nu ska jag gå upp ur min sköna säng och käka lite frukost tror jag !
Ha en bra dag där ute! Pussss <3

Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar dej min lenny :)

2007-11-25 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback