Ingen tid hos läkaren idag..

Nepp, ska inte dit förens den 16:e mars =O aja skönt och veta att man har en tid. Så måste vara ledig från skolan på morgonen då! =)
Jag duschade nyss, håller på att göra mig iordning nu!
Vid 1 ska jag åka och hälsa på Amanda =) Hon ville att jag skulle komma och då kommer jag ju så klart =) Vill ju träffa henne. Hon måste ligga kvar en vecka till typ =( Stackare <3 Men jag kommer och hälsar på dig mer så =D

Det är grått och trist väder ute. Men snön håller på att smälter bort som tur är =D Ska snart köpa en ny jacka och nya vår skor =) Längtar! Jackan ska jag få av min pappa =)
Ska åka till kreta den 12:e maj tror jag =) Inget är riktigt bestämt än. Chrille kanske ska hänga med. Jag hoppas det <3 Men han gör som han vill!
Nä nu ska jag fortsätta göra mig iordning! =)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback