Härligt väder =)

Idag är det fint väder ute =D fast jag har varit inne nästan hela dagen. Har vår-städat i mitt rum =D dammat av allt och så. Det blev as fräscht!
Helgen har varit bra och rolig! I fredags var jag hos Amanda och vi var med Linda och Jennie! =) Vi spelade TP och garvade, riktigt kul var det =) Jag kom hem vid kvart i ett natt på natten.
Igår var jag på heron med Jenny, Ida, Emma, Aramja och Poo. Vi bowlade, men vi hade strul med våra banor så vi fick ett presentkort så vi får bowla gratis någon mer gång! =D värsta bra! Efter det gick jag och Ida på bio och såg The Number 23, den var jätte bra tycker jag! De andra ville inte gå på bio, så de fika och lekte typ ahah =D

Har inte träffat min älskling på hela helgen. Men vi får ses i veckan <3 Saknar dig!

Snart ska jag gå ner och se när det är mat.
Ciaooo! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback