God natt!

Yes, snart ska jag lägga mig coh sova =)
Dagen har varit bra, hade matteprov och det gick bra kändes det som! Vädret gör ju att man är på tipp topp humör! =D
Imorgon ska jag, Jossan och Erica åka och hälsa på Amanda =) hoppas du får komma hem snart gumman <3

På fredag ska jag nog köpa jackan!!! =D Jag har längtat så mkt! =) Om det inte blir på fredag blir det på lördag haha.

Nu är det bestämt! Den 12:e maj åker vi till Kreta =) och Christian ska följa med! Det kommer bli helt underbart <3 Längtar som en galning!

Jag kan sova längre imorgon för jag har sovmorgon eftersom jag ska till vårdcentralen! =P inte så kul att gå dit men det måste göras!

Nä nu ska jag lägga mig! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback