God morgon!

Vaknade vid halv 10 idag, låg kvar ett tag i sängen och kollade på tv =) Nu sitter jag här vid datorn och luffar haha! Ska snart äta frukost! Börjar bli hungrig..
Jag har inga planer för denna dag än =) Får se vad som händer. Skulle behöva plugga lite... men jag vill verligen inte göra det haha.
Lovet har bara varit lugnt. Har varit med kompisar och Christian.
Christian och jag var på bio på heron city igår. Vi såg: Se upp för dårarna. Den var jättebra tycker jag även Christian tyckte det och han brukar inte tycka om svenska filmer.

På lördag ska jag upp till sthlm med min mamma. Jag måste prova ut en ny säng eftersom att min har gått sönder. Den sängen som jag har nu finns inte längre så jag måste ta en annan som är lika typ. Väldigt krångligt haha! =P

Om 8 dagar är det den 9:e mars. Då har jag och Christian varit ihop i ett år <3 Det har gått så fort!
Jag älskar dig mer och mer för varje dag <3 Vi har inte bestämt vad vi ska göra då än! =)

Nä nu ska jag gå ner och äta frukost och sen duscha! =)
Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback