Det är inte kul att ha ont..

i halsen nej. Har haft det sen igår och imorse var det jätte hemskt så jag stannade hemma. =( Nu är det lite bättre så imorgon ska jag till skolan! =)
Var på stan med Amanda igår. Köpte ett linne som är ganska långt och en randig t-shirt på H&M =) As nice.
Imorgon ska jag ha mina nya blåa shorts från vila och den randiga t-shirten, kommer bli nice tror jag =D
Snart är det lööördag och då fyller min darling 18 =) Har köpt tre presenter till honom =) !

Jag har pluggat geografi hela dagen känns det som, usch! Det är jätte svårt och jag kan inte det! På fredag har vi provet =( BLÄÄÄÄ!
Aja det får gå som det går =P

Nu ska jag gå ner och äta glass och kolla på fotbollen =) HEJA SVERIGE haha!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback