10:e mars.

Igår så firade jag och Chrille 1 år =) Vi gjorde inte så jätte mkt. Vi åt en jätte god middag som vi lagade hemma hos mig =) Sen så myste vi mest och så <3 Jag tycker iaf att dagen var super <3 Älskar dig <3

Idag så vaknade vi vid 9 och låg kvar ett tag i sängen. ;) Vid ett tog vi bussen in till stan och kollade runt lite =) Jag köpte ett rosa linne på VILA. Vi var även hemma en snabbis hos Chrille och hämtade lite saker =) Sen åt vi kebab!
Idag har det varit riktigt vår väder =D Så skönt och jag längtar tills jag ska få min nya jacka! =D

Imorgon ska jag plugga och så ska jag åka och hälsa på Amanda <3 =) Hoppas det är lika fint väder imorgon! Man blir så glad av detta väder och orkar mer! =)
Veckan kommer bli tuff! Prov och inlämningar =S Orka. Jag vill ha lov!
Ska träffa Erica i veckan. Och så ska jag och Jenny plugga på tisdag till matteprovet =)

Nu ska jag pussa på min älskling <3
Ciaoooo! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback