Sommar!

På jobbet är det toppen =) är inne på min 4:e vecka nu och jag trivs som bara den =D hihi

Sommarlovet är toppen även att jag jobbar! Hade fest förra lördagen och i lördags var det party hos Henke =) mycket lyckade fester!
Och fler fester ska det bli =) Amanda fyller år om 8 dagar <3 Fast tösen är tyvärr på sitt landställe nu =( Hon åkte idag. Jag hoppas verkligen att du kommer hem tills på onsdag! =)

Sommaren flyter på och snart har halva sommarlovet gått och jag bara njuter av allt som livet har att ge just nu! =D

Igår var det 16 månader med min baby <3 Jag älskar dig mest <3!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKULLE SNART VARIT SEXTON JÄVLA MÅNADER MED ELIN.
MEN NI SABBADE ALLT! HATAR TJEJERS FITTIGA STIL! DU SKULLE VART EN BÄTTRE VÄN TILL HENNE OCH INTE GJORT SÅ HON VAR OTROGEN!

2007-07-18 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback