Torsdag =)

Började skolan 8.15 idag och dagen gick ganska snabbt!
När jag slutade skolan så kom amanda dit för att hon skulle hämta busskort =) Efter det gick vi ner på stan och åt heheh (A) Efter vi hade ätit gick vi till um för att snacka! Vi har nu bytt från p-piller till mini-piller så får man se hur det fungerar. Har ätit mina p-piller i över 2 år, så jag kände för att ändra lite nu.
Hämtade mina t-shirtar idag =D =D dom satt jätte bra! Ska ha den turkosa imorgon =)

I morgon firar jag och Christian 11 månader =) <3 Vet inte vad vi ska göra men amanda ska vara med iaf =) Kanske någon mer men det verkar inte så just nu =/ Imorgon så har vi ingen geografi på morgon och jag ska skita i gympan så jag börjar 11.40 =) Ska ner på stan innan och beställa en tid för klippning och färgning =D Nu måste jag plugga engelska, matte och nåt mer typ..

Jag älskar Christian mest i hela världen <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback