Söndag, fortfarande sjuk..

Usch, det har blivit värre! Aja har haft en bra helg ändå =)

I fredags så kom Christian hit. Vi åkte ner till centrum med Amanda, där hyrde vi film, hämtade amandas tröja och köpte mat haha! =D Amanda åt också här =) Efter maten såg vi på When a stranger calls. Sedan så kom Henke hit och då såg vi på Silent Hill, den var sådär för jag fattade den inte! Amanda och Henke sov också här, dom fick sov på en uppblåsbar "säng" haha! Men pumpen funkade typ inte så Henke blåste med sin mun =O Stackarn!

Igår så tog jag och Christian det bara lugnt, kollade melodifestivalen och så! Det var bara skit låtar med! Vi somnade vid 11.

Idag vaknade vi vid 10. Vi har kollat på två filmer idag, Beck- Brandbilen som försvann och Jackass the movie! =) Christian åkte hem vid 5 och då åt jag middag. Efter den har jag bara suttit här. Måste plugga matte ikväll, så jag inte ligger efter.
Det blir ingen skola i morgon men på tisdag ska jag gå =)

Jag älskar dig mest Christian <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback