Snart så..

Nu är det inte långt kvar till jullovet, endast två skoldagar kvar.
Jag har inte varit i skolan än den här veckan. FY PÅ MIG!
Igår hade jag mensvärk och idag så tog jag prover på vårdcentralen.
Jag åt lunch med Amanda och Elin på Nancys! Riktigt mumsigt!
Amanda hade varit hos Elin och klippt sig! Kan säga att det blev riktigt snyggt! Du passar as bra i det, ser äldre ut =)

Nu sitter jag här och ska nog snart föröska sova. Är faktiskt trött, brukar aldrig vara det på kvällarna längre.

Längtar tills det är helg för då är det ju även LOV!

Amanda, Jossan och Sophie så kul som vi har tillsammans är guld värt, ni är underbara! <3 Älskar er <3
Sedan så vill jag nämna att jag saknar Jenny och Madde <3

Nu ska jag kila!
Ha de så bra ni där ute <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback