Pluggdag!

Idag har jag pluggat hela morgonen och ska fortsätta snart igen, fattar inte så mkt av ekonomin men men får försöka.

Lördagen blev mycket lyckad!
Det började med att jag, jossan,amanda, sophie och tess drog hem till jimmy i tumba. Där började vi att dricka och hade det trevligt. Sedan vid halv 12 tiden så skulle de ut i södertälje så vi begav oss ditåt. På tumba station började en liten unge bråka med de så när vi kom till södertälje skulle snuten prata med de. Ingen fattade nånting haha!
Vi skulle försöka komma in men det gick inte, så vi träffade några killar och drog till kebaben istället.
Vid 2 tiden träffade vi på victor och dom, vi drog till victors lägenhet där vi drack lite mer och så!
Amanda drog vid halv 3 tiden ;) jag och sophie tog en tupplur till halv 4 haha!
Vid 4 tiden så drog vi ner på stan och träffade killarna. Vi följde med de på "efterfest" haha. Sophie ägde ut de alla på Guitar Hero iaf =D
Sedan rörde vi oss mot hemlig ort ;) Somnade vid halv 8 tiden efter lite mys och gos haha! Vaknade sedan vid 9 tiden. Jag och sophie drog hem vid 10 tiden och då åt vi french hot dog på stationen som vi hade velat ha hela natten! haha
Lyckad kväll och tack alla för mycket trevligt sällskap <3

Igår var jag bara hemma och slappade. Somnade i två timmar när jag kom hem!
Jossan, amanda och trippel kom förbi en stund också =)

Idag är det tre veckor kvar till julafton! och om 1 och en halv månad fyller jag år!

Ska fortsätta plugga ekonomi nu!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback