Måndag

Helgen slutade iaf bra =) tack tjejer för ännu en trevlig helg! Älskar er <3

Idag var jag i skolan. Var också på vårdcentralen.
Amanda och jag lagade tacos hos Victor och han gillade det! =D vi är bäst på tacos!
Senare så träffade jag och Amanda på Hampus, Wrååk och Danne! Mkt trevligt =)


Jag har matte prov imorgon och jag kan inget så det kommer bli IG! Men fan jag orkar inte med skolan alls, skulle lätt hoppa av men jag får inte och jag orkar inte gå om! Det är helt sjukt hur mkt jag avskyr skiten. Vill bara spy på den. Hoppas det blir bättre till våren!

Nu ska jag snart lägga mig och hoppas att dagen imorgon blir bra!

Hoppas jag är positivare då också!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha han ÄLSKADE det! :D

SPY PÅ SKOLAN! VI HOPPAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback