Helgen är slut men snart är det jullov!

Så var ännu en helg över. Den här helgen var lika lyckad och bra som alla andra helger <3 tack älsklingar för att ni finns <3

I fredags var vi i Gnesta hos Adam. Oh vilket fint hus han hade eller det var snarare en herrgård! =) rikitgt najs!
Vi fick inte sova kvar så jag och Sophie sov hemma hos mig!
Igår var vi först i Tumba och sedan träffade vi Gnesta killarna och åkte biiil! Det var fett kul!
Kvällen slutade iaf bra som vanligt!

På torsdag får jag jullov och det ska bli UNDERBART! Ska bara njuta av lovet och ha så jävla kul som man bara kan ha!
Och det är 8 dagar kvar till julafton och 15 dagar kvar till nyårsafton!

Nu ska jag lägga mig så jag kan gå upp 6 imorgon bitti!
Sov så gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback