Tisdag!

Vaknade vid 10 idag. Hade en hemsk huvudvärk då som gick ner i nacken. Gick upp och åt lite sen somna jag om igen. Vaknade vid 12 och då var värken borta =)
Sitter här nu och kom nyss ur duschen. Ska träffa Erica när jag är klar! Vet inte vad vi hittar på.

Jag var och hälsade på Amanda igår kväll =) <3

Igår på dagen var jag, Christian och min pappa i Skärholmen. Jag köpte ett par jeans, ett par skor, trosor och en väska =) Super nice!
På torsdag ska jag ha en hjärtsak i ett dygn. Man sätter den utan på alltså. Så vi får se vad det visar! Ska klippa mig på torsdag också =) Ska bli så skönt! Får se om jag färgar mörkt eller vad jag gör. Vill ha en förändring med mitt hår iaf =)

Nä nu ska jag fortsätta fixa mig så Erica inte behöver vänta mer!




Christian, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback