Höst!?

Skolan började igår och allt var sig likt. har mycket bättre schema iår =) 
Idag hade vi lektioner som vanligt och det gick väl bra haha.
Igår sprang jag och Amanda runt i sthlm som förvirrade höns haha! =D Vi hittade iaf lite saker så!

Imorgon har jag bara en lektion som är 50 min. Sen ska jag upp till sthlm! Amanda har nämligen fixat biljetter till The Police =) Helt gratis liksom! haha

Nu har det verkligen blivit höst ute. Imorse när jag åkte till skolan var det endast 6 grader ute =O Ganska så mysigt men jag vill inte ha kallt än!!!!!!!

Ska fixa lite i mitt rum nu =)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: amanda

ahh! jag slutar klockan 17.00 onsdagar och torsdagar! :O
det känns som vinter:(

2007-08-28 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback