Söndag!

Nu är lovet slut! Har varit väldigt skönt med lov :) Har varit med Christian och vännerna :P
Har även varit på bio och sett The grudge 2, den var bra!
Ikväll måste jag plugga samhälle, usch jag vill inte men måste!
Aja bara kämpa på :)
Är hungrig, ska äta pannbiff idag! :D gott! 
Jenny ville att jag skulle följa med på hockey, ville det men måste plugga och så är jag så trött! 
Men vi får gå någon annan gång :)
Har spanska uppsats den här veckan också , usch det kommer nog inte gå så bra! men jag och jenny ska plugga till den som tur är! :)
Juste det har ju även kommit snö på lovet! Så mysigt men nu är all snö borta... som vanligt då :P
Nu hoppas jag att dom här sista skolveckorna går fort, så att det blir jul och jullov! mysigt!

På torsdag har jag och chrille varit ihop i 8 månader <3
Älskar dig mest <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback